Inloggen
Welkom Welkom op de site van de Dutch Field Marketing Association (DFMA). DFMA is de branchevereniging voor bedrijven die zich bewegen in de Nederlandse field marketing industrie. Op deze website leest u wat wij voor u kunnen betekenen.
Codes DFMA staat voor zelfregulering van de sector fieldmarketing. De bedrijven die in DFMA verenigd zijn hebben collectieve afspraken gemaakt op het gebied van o.a. kwaliteit, wetgeving en uniformiteit in offertes. Lees meer hierover onder ‘codes’.

DFMA Nieuwsbrief

Laat uw naam en email achter en ontvang de laatste nieuwtjes rondom DFMA en haar leden

Agenda

Boost en Emmi zorgen voor reuring op de winkelvloer


Kaasfondue komend jaar op ieders boodschappenlijstje

 

 

Boost en Emmi gaan samen voor flink wat reuring op de winkelvloer zorgen. Vanaf februari starten de de bedrijven een samenwerking op het gebied van retail en merkactivatie-campagnes voor Zwitserse kaasfondue. De marketingonderneming zal onder meer instore campagnes uitvoeren bij vestigingen van C1000, Super de Boer en Albert Heijn. Boost plaatst displays in supermarkten en organiseert daar ook demonstraties en proeverijen van Emmi Kaasfondue.

 

 

Vanaf februari wil Emmi alle Nederlanders aan de kaasfondue krijgen. Kaasfondue moet vaker op de Nederlandse boodschappenlijstjes komen te staan, want het is een perfect product voor wie gezellig en gemakkelijk wil eten. Om dat voor elkaar te krijgen, schakelt Emmi Boost in voor promotionele activiteiten op de winkelvloer.

 

 

‘We hebben bij eerdere acties al gemerkt dat Boost voor reuring kan zorgen op de winkelvloer’, zegt Hans van Schenkhof, commercieel directeur van Emmi Nederland. ‘Nu we grootse plannen hebben voor Emmi Kaasfondue is Boost dan ook een ideale partner.’

 

 

De instore activiteiten zijn gelinkt aan een bredere campagne van Emmi, die ook te zien is op andere media.

Heeft u vragen

Bel mij terug

(0315) 641 151

Fax: (0315) 641 154

DFMA secretariaat | Postbus 324 | 7000 AH | Doetinchem