Inloggen
Welkom Welkom op de site van de Dutch Field Marketing Association (DFMA). DFMA is de branchevereniging voor bedrijven die zich bewegen in de Nederlandse field marketing industrie. Op deze website leest u wat wij voor u kunnen betekenen.
Codes DFMA staat voor zelfregulering van de sector fieldmarketing. De bedrijven die in DFMA verenigd zijn hebben collectieve afspraken gemaakt op het gebied van o.a. kwaliteit, wetgeving en uniformiteit in offertes. Lees meer hierover onder ‘codes’.

DFMA Nieuwsbrief

Laat uw naam en email achter en ontvang de laatste nieuwtjes rondom DFMA en haar leden

Agenda

Boost maakt van winkelcentra exclusief communicatiekanaal voor experience marketing


Bereik voor adverteerders: 2,5 miljoen shoppers per week – Exclusieve samenwerking met Corio, Unibail – Rodamco en Wereldhave

 

’s-Hertogenbosch - Boost maakt van de Nederlandse winkelcentra een exclusief marketingkanaal voor adverteerders. Consumenten zijn steeds minder gevoelig voor traditionele media als radio en tv. Sterker nog, ze vermijden ze liever. A-merken moeten daarom op zoek naar andere manieren om consumenten te bereiken en te overtuigen.

 

Boost speelt hierop in. In zestien top winkelcentra in Nederland is vanaf april een Brand Experience Platform van Boost te huren. Fabrikanten van A-merken kunnen dit exclusieve platform gebruiken om winkelende consumenten een brand experience te bieden, een merkbeleving. Wekelijks biedt Boost zo toegang tot 2,5 miljoen shoppers. Daarvoor heeft het marketingbedrijf exclusieve contracten afgesloten met winkelcentra van de drie grootste marktpartijen: Corio, Unibail-Rodamco en Wereldhave.

 

Het Brand Experience Platform bestaat uit een vast aantal vierkante meters die Boost helemaal in overleg met het deelnemende merk kan invullen. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om nieuwe voedingsproducten te laten proeven of een complete experience te creëren met beeld en geluid. In overleg met lokale retailers kan Boost ook promotieacties inzetten, zodat de omzet van retailers stijgt. Van concept tot executie en evaluatie: de uitvoering ligt volledig bij Boost. Boost wil daarmee een nieuwe standaard neerzetten in shopper activatie die kwalitatief, vernieuwend, interactief en relevant is.

 

Voor adverteerders biedt het Brand Experience Platform extra omzet, bereik en brand activation. Voor de winkelcentra betekent het de mogelijkheid om de kwaliteit van marketingactiviteiten in de centra naar een hoger plan te tillen.

 

Deelnemende winkelcentra zijn onder meer Hoog-Catharijne in Utrecht, Winkelcentrum Kronenburg in Arnhem, Stadshart Amstelveen en Alexandrium in Rotterdam.

Heeft u vragen

Bel mij terug

(0315) 641 151

Fax: (0315) 641 154

DFMA secretariaat | Postbus 324 | 7000 AH | Doetinchem