Inloggen
Welkom Welkom op de site van de Dutch Field Marketing Association (DFMA). DFMA is de branchevereniging voor bedrijven die zich bewegen in de Nederlandse field marketing industrie. Op deze website leest u wat wij voor u kunnen betekenen.
Codes DFMA staat voor zelfregulering van de sector fieldmarketing. De bedrijven die in DFMA verenigd zijn hebben collectieve afspraken gemaakt op het gebied van o.a. kwaliteit, wetgeving en uniformiteit in offertes. Lees meer hierover onder ‘codes’.

Agenda

DFMA Nieuwsbrief

Laat uw naam en email achter en ontvang de laatste nieuwtjes rondom DFMA en haar leden
DFMA Ledenoverzicht

  »  CPM Nederland Field Marketing B.V.



CPM Nederland Field Marketing BV is hét bureau voor sales ontwikkeling. Hogere verkopen door één of meerdere van onze diensten voor u in te zetten.

Dat kan alleen met mensen die willen winnen. Daaraan herkent u een CPM'er. Vastbesloten uw verwachtingen te overtreffen. Hoe we dat doen? Door te werken in een breed veld en intensief gebruik te maken van alle kennis en inzichten die we hebben opgedaan.
 
CPM is onderdeel van Omnicom en werkt voor opdrachtgevers als Mars, de Staatsloterij, Sony, Heineken, Vrumona en Procter & Gamble. Sterke A-merken die hun positie continue willen verbeteren.
 

Dit doen we allemaal graag en samen met u!

 

 

Kijk op www.nl.cpm-int.com voor meer informatie over CPM Nederland.

 

                             



CPM Nederland Field Marketing B.V.
Bastiaan van Houten

Prof. W.H. Keesomlaan 4
1183 DJ Amstelveen

Telefoon020 – 712 2000
Fax020 – 712 2001
Emailinfo@nl.cpm-int.com
Websitewww.nl.cpm-int.com
Onze diensten:
- Sampling & Promotie
- Sales Support
- Merchandising
- Demonstraties
- Mystery Shopping
- Auditing
- Ondersteunende Diensten
- Visual Merchandising

Review CPM Convention

120 internationale beslissingsnemers uit de distributie- en marketingwereld reageerden op de uitnodiging voor de derde CPM Convention in Frankfurts Westhafen Pier 1. Blue-chip-bedrijven zoals Google, Vodafone, Nike, Deutsche Post, alsmede deskundigen in E-commerce en Multichannel Capacity zoals Prof. Dr. Niklas Mahrdt van het MEDIA ECONOMICS- Instituut toonden aan het publiek de stand van zaken en trends op het gebied van online- en offline-verkoop.
Lees verder

Insight Driven Sales

Sinds 1996 is CPM actief in Nederland en heeft in die jaren een enorme hoeveelheid praktische ervaring opgedaan die succesvol is gebruikt voor bestaande en nieuwe klanten. CPM gaat nu een stap verder door deze praktische kennis te combineren met beschikbare klanten- en markt data. Hiervoor heeft CPM begin 2012 geïnvesteerd in een Insight Manager en een Data Analist.
Lees verder

Procter & Gamble buitendienst heeft vanaf nu een Eco-wagenpark

De Mégane Hatchback ECO² diesel in combinatie met de nieuwe ENERGY dCi 110 Stop & Start motor is de nieuwe auto waar het volledige P&G team mee rijdt.
Lees verder

Heeft u vragen

Bel mij terug

(0315) 641 151

Fax: (0315) 641 154

DFMA secretariaat | Postbus 324 | 7000 AH | Doetinchem